De sidste 2 tegn på Facebook-professionalisme

Skrevet d. 27. apr 2011 af Thomas Bigum i Facebook Facebook Hjælp

På min facebookside har jeg lavet en note om tegn på professionalisme. De første tre tegn er
1) skræddersyet velkomst
2) muligheder
3) cross over

Du kan læse om dem her, inden vi tager fat på de sidste to.

4) langsigtet facebookstrategi
Når strategien er på plads giver den daglige eller ugentlige håndtering meget mere mening. Det er lettere at få øje på formålet og værdien for den nyankomne, hvis ikke indholdet og opdateringerne flyver i for mange forskellige retninger.

5) evnen til at sælge
En professionelt drevet facebookside er en side der kan skabe salg. Det er her virksomheden bag virkelig skal bestå sin prøve. Der skal hygges om brugerne, men de skal også have at vide hvor, hvorfor og hvordan de køber produktet. En godt drevet facebookside formår at udøve denne kunst.

Læs de 3) første tegn på min facebookside.

.
.

Gratis e-bog! Hent den her

Derfor vender dine fans aldrig tilbage - De 7 største dødssynder i håndteringen af Facebook

Helt gratis. Afmeld når som helst.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *