Ny bog om sociale medier
Skrevet d. 09. dec 2011 af Thomas Bigum i Bøger om sociale medierDer er en forholdsvis ny bog om sociale medier på markedet, som jeg endnu ikke har fået læst selv. Her forud for julen 2011, kan jeg nå at anbefale den på baggrund af hvad jeg har hørt om den.
Jeg har læst forfatteren Brian Solis forrige bog Engage!, der virker som en god grundbog, og at dømme ud fra det jeg læser og hører om The End Of Business As Usual, så er den sin pris værd.
Bogen er for dig der arbejder organisatorisk med sociale medier. Er din virksomhed i gang med at finde ud af hvem og hvordan afdelingerne skal drive virksomheden i en tid med sociale medier på ekspressfart – så er dette bogen, der åbner og bearbejder de dilemmaer som virksomheder står overfor. Er du studerende er dette et stykke litteratur om sociale medier der placerer sig i bunken af meta-niveau.
Det er mere tendenser, trends og udfordringer end det er snak om at opnå succes på den enkelte platform.
Køb The End Of Business As Usual nu
Læs også mine andre anmeldelser af andre bøger om sociale medier