re: På-generationen skrotter Facebook

Skrevet d. 26. aug 2013 af Thomas Bigum i Facebook Tendenser

facebook af modeSpørgsmålet er, om vi taler om de rigtige first-movere?
På markedsforing.dk blev lagt et blogindlæg som skabte en masse debat.

Jeg blev opfordret via min facebookside til at give mit input via video, og intet glæder mig mere end at forholde mig til substansen i en debat som denne.

Min hovedpointe er, at vi godt kan blive enige om, at hvis man interviewer first-movere, kan man nå til konklusionen, at det er utrendy at gå op i popularitet på sociale medier. Så skal vi bare være enige om, at man kan nå en anden og modsat rettet konklusion, hvis man spørger nogle andre first-movere – herunder fashionbloggere, IG-stjerner og youtubere.

Så kan vi senere tage armlægningen om hvilke slags first-movere, der reelt set rykker flest later-movere.

Debat
Indlægget jeg refererer til ligger her: ”På” generationen er stået af.

Videoens look
Hvis du vil vide hvorfor videoen er så fresh og funky rent billedmæssigt, så kan du se denne video om at tage bedre billeder til Instagram.

Følg med din målgruppe – skaf viden
Uddannelsen til Online Marketing Manager kan du læse mere om her, hvis du, som jeg, mener det stadig giver mening at række ud til sin målgruppe på sociale medier, og hvis du også er frisk på at lære et vognlæs om andre dicipliner indenfor netop Online Marketing. Der er ekstra introaften d. 10 september kl 17.00 – meld dig til her.

Gratis e-bog! Hent den her

Derfor vender dine fans aldrig tilbage - De 7 største dødssynder i håndteringen af Facebook

Helt gratis. Afmeld når som helst.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *