Det kan Tandbørsten gøre for din strategi på sociale medier
Husk lige tandbørsten er tilbage på dansk TV, og straks har stort set alle en holdning til, om det er underholdende. Ser vi forbi […]
Husk lige tandbørsten er tilbage på dansk TV, og straks har stort set alle en holdning til, om det er underholdende. Ser vi forbi […]
Mere end 120 fremmødte I tirsdags havde jeg fornøjelsen af at tale for en stor forsamling af erhvervsdrivende ved et arrangement afholdt af Vækstfabrikken […]
Designet til rette miljø Newsfeedoptimering er opgaven med at tilpasse facebookopdateringer, så de skaber bedst mulige resultater i det miljø de bliver modtaget i. […]
Den 8. maj har jeg fødselsdag på Facebook, men det er ikke min rigtige fødselsdag. Hvorfor jeg har den falske fødselsdato vender jeg tilbage […]
I debatten om hvad den enkelte føler er for meget eller for lidt at dele om sig selv på Facebook eller andre lignende platforme, […]
I forbindelse med udrulning af Timeline til facebooksider (marts 2012) er det blevet lidt forbigået, at der er kommet en mulighed for at ansøge […]
Det er ikke sjældent jeg modtager spørgsmålet, “Hvor tit skal jeg opdatere min facebookside?”. Teoretisk set findes der lige så mange korrekte svar som […]
Hvor mange danskere er der på Facebook? Et spørgsmål som jeg modtager ofte, fordi der er en forventning om jeg kan ryste det ud […]
Gæsteblogindlæg af: Karina Hvid Jensen Studerende, Multimediedesigner www.karinahvid.dk Praktikant hos Thomas Bigum Jeg har i noget tid gået med tanken om, hvordan Facebook vurderer, […]
Når man opsætter en annoncekampagne på Facebook er det muligt at segmentere ret præcist i forhold til hvilke modtagere der skal se annoncen. Her […]
At “surfe på internettet” er et udtryk der giver ikke mening nu om stunder. Det er der mange der ikke har lagt mærke til, […]
Det forholdsvis nye måltal “taler om dette” er dukket op i venstre side af din facebookside, og det har givet mig anledning til at […]
Så blæser forandringens vinde over Facebook i øjeblikket. De private profiler bliver til tidslinjer, og mulighederne for at skræddersy måden de tager sig ud […]
I videoen herunder taler jeg om Facebook strategi, og spørger om du kan se facebooks dybe dimension. På Facebook får vi synlighed Facebook som […]
Ikke en god Facebook strategi Det har længe været officielt, at facebookopdateringer, som er skabt af en tredjeparts-applikation, opnår lavere synlighed, end opdateringer som […]
Statsminister Lars Løkke Rasmussen led i dag et drøjt hug af en social media boomerang, foranledigt af at der er blevet slettet kritiske indlæg […]
Jeg er ofte vidne til kæber der rammer bordet, når jeg f.eks. på kurser folder min viden om facebookhåndtering ud. Folk er slet ikke […]
Det er af væsentlig betydning at gøre sig tanker om hvornår en opdatering skal falde på facebooksiden. Her får du nogle af de vigtigste […]
Kun meget få admins af facebooksider ved, at det er muligt at definere hvilke fans der skal se en opdatering baseret på geografi. Performer, […]
– Hvis din chef siger noget andet, så lyver hun. Op til tidspunktet for lanceringen af min velkomstside (se videoserien) har jeg skabt og […]