Får du som blogger nok ud af Facebook?
Facebook og bloggere Bloggere på Facebook har tendens til at se Facebook som et sted de smider linket til deres nyskårede blogindlæg hen. Den […]
Facebook og bloggere Bloggere på Facebook har tendens til at se Facebook som et sted de smider linket til deres nyskårede blogindlæg hen. Den […]
Jeg har modtaget overvældende positiv feedback på min deltagelse i Ib Potters podcast Pottercut. I interviewet taler jeg om digitale aktiver – en størrelse […]
“Hey Ekspert. Har du set den spændende debat med Knud Romer om sociale medier?” Næ, det havde jeg ikke, for jeg havde brugt hele […]
Er de blinde overfor udviklingen eller? Måske tænker du, at IOC er blinde for hvad der sker med deres strenge retningslinjer til publikums muligheder […]
Efterdønningerne fra landsholdets Twitter-sag er ved at have lagt sig. Jeg synes den bliver overskygget af IOC og deres regelsæt for både deltagere, akkrediterede […]
Der har i mange år været en pasus på f.eks. koncertbilletter om at filmoptagelse og lignende ikke er tilladt. Det har allerede længe været […]
Word of mouth markedsføring er når en forbruger bærer virksomhedens budskab videre til sine egne relationer. En type markedsføring som bliver kendetegnende for det […]
Tidligere skrev jeg om IOCs restriktioner for brug af sociale medier ved OL i London 2012, og her var jeg kraftigt ude efter retningslinjerne, […]
Lad mig Yelpe dig! Yelp er en service som vel nærmest er indbegrebet af socialt medie født ud af web 2.0 genren. Det er […]
Cinemagram er måske det næste hit Cinemagram er en applikation til iPhone, som ikke kan noget du ikke har set før. Den lille store […]
Facebook køber Instagram for 1 mia. dollars, og 1 mia. er eftersigende sådan cirka, vidst nok i runde tal, og med Twitterjokes som den […]
Instagram er et lille niche-netværk som stort set kun lever på smartphones, og indtil for nyligt kun på Apples produkter. Ved første øjekast ligner […]
Retningslinjer for brug af sociale medier under OL Den internationale olympiske komité (IOC) udsendte allerede sidste år deres guidelines for atleternes brug af sociale […]
I debatten om hvad den enkelte føler er for meget eller for lidt at dele om sig selv på Facebook eller andre lignende platforme, […]
I dag er jeg faldet over denne TEDx film om såkaldt citizen journalism. For en hyperdigitaliseret og mediaslugende bruger som mig, er der ikke […]
… det spørgsmål er der sikkert mange der stiller sig, så snart de ser et for første gang i deres facebookunivers. Facebook Offer I […]
Både Berlingske Business og bureaubiz brygger dommedagshistorie på udtalelser fra Andreas Klinke Johannsen fra web-bureauet Klean, og erklærer i både rubrikker og manchetter virksomheders […]
Bloggeren Bitterfissen træder frem i dagens MetroXpress. Kuk Kuk – du er fundet Men navnet Jeanett Veronica Hindberg var i realiteten for længst gættet. […]
“.. we’re are making Kony world news, by redefining the propaganda we see all day – every day, that dictates who and what we […]
Gæsteblogindlæg af: Jesper Lindgren Hejlesen Idemager og marketingspecialist www.ideawise.dk www.a1000ideas.com 5 råd om Branded Content i Sociale medier. Content marketing er ikke nogen ny […]